zondag 10 januari 2010

BSO

Ik heb een dagje mee gelopen bij de BSO. Ik vond het leuk om mee te kijken hoe het op de BSO gaat. Ik had al een keer op mijn vorige stage een keer mee gekeken. Maar elke BSO is toch anders. We gingen eerst naar de basisschool om de kinderen op te halen. Toen liepen we terug naar de BSO want die zit vlak bij de basisschool. De kinderen mogen eerst even spelen, en dan krijgen de kinderen wat drinken en een cracker. Als alles op is mogen de kinderen weer vrij spelen. De kinderen kunnen zich erg goed vermaken dat is op het kinderdagverblijf vaak wel anders. Ik vond het leuk om een keer mee te kijken. Maar ik vind het werk in een kinderdagverblijf leuke. Bij de BSO heb je geen verzorgen de taken, en dat vind ik juist leuk om te doen zoals baby’s flessen, warme happen geven enz.

Geen opmerkingen: